Wegens vakantie is de praktijk gesloten van maandag 22 tot maandag 29 december 2025. 
Waarneming voor spoedgevallen verloopt via huisartsenpraktijk Schure, Croonstadtlaan 1C. 
Herhaalrecepten kunt u deze periode bestellen bij de apotheek, telefonisch of u stopt een leeg doosje van de medicijnen in de brievenbus voor de apotheek.

 

Hierbij ook een update over de gezondheid van dokter Thurkow.
Hoewel zijn volledige herstel en hervatting van het werk nog enige tijd op zich kan laten wachten, is er sprake van een goede vooruitgang in de gezondheid van dokter Thurkow. 
Bij deze wil hij laten weten zich erg gesteund te voelen door de vele blijken van medeleven die U op de praktijk bezorgd heeft. 
Ook de steun en het begrip voor het team is hartverwarmend.

Vooralsnog zal de dagelijkse zorg geboden worden door de vaste medewerkers aangevuld met waarnemende huisartsen.

Langs deze weg wensen wij U allen fijne feestdagen en vooral een voorspoedig 2026

Team huisartsenpraktijk EW Thurkow

Klachtenprocedure

Mocht het gebeuren dat u geen goed gevoel heeft overgehouden over een behandeling bij onze huisartsenpraktijk en u wilt dit kenbaar maken, dan vernemen wij dit graag van u. Wij kunnen dit dan met u bespreken en ervan leren.

Klacht indienen
Wij verzoeken u om uw klacht aan te geven bij een van onze medewerkers. Mocht u het vervelend vinden om dit in persoon of telefonisch te doen dan kunt u gebruik maken van het klachtenformulier.
Na ontvangst van uw klacht neemt een van onze huisartsen uw klacht in behandeling. De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is.
Wij geven telefonisch of via een persoonlijke afspraak een reactie op uw klacht.

Klachtenfunctionaris
Het heeft onze voorkeur om met u in gesprek te gaan om te kijken of we er samen uit kunnen komen.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk. De functionaris zoekt samen met u naar een oplossing en kan proberen te bemiddelen tussen partijen.
De klachtenfunctionaris is te bereiken middels het klachtenformulier op de website van de skge (Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg) of via telefoonnummer 088 0229100.

Geschilleninstantie huisartsenzorg
Als u er met uw huisarts en bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter, uit leden namens de patiƫnten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.
Meer informatie kunt u vinden op de website van de skge (Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg).

 

Klachtenformulier

Back to top